Koiraystävän paketit ovat varattavissa ennakkoon verkkokaupasta, yöpymiskausi on 1.5.-15.10.
Tilaus- ja sopimusehdot
Tilausehtojen osapuolina toimivat kauppias (Havukka Hideaway Oy) sekä asiakas.
Kauppiaan yhteystiedot
Havukka Hideaway
3458639-6
info@havukkahideaway.fi
045 800 2889
Asiakas
Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja sekä Havukka Hideaway:n sääntöjä ostaessaan palveluja Havukka Hideawayn verkkopalvelusta.
Tilaamiseen liittyvät yleiset ehdot
Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme kaikki oikeudet hintojen muutoksiin. Hinnat ovat dynaamisia ja saattavat vaihdella sesongista tai kellonajasta riippuen. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille. Asiakas vastaa omien tietojensa antamisesta ja niiden paikkansapitävyydestä. Asiakkaan tulee tutustua tilausehtoihin aina varauksen yhteydessä, sillä pidätämme kaikki oikeudet muuttaa tilausehtoja. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.
Varaamiseen liittyvät ehdot
Asiakkaan vastuulla on tutustua Havukka Hideawayn sääntöihin ja ohjeisiin etukäteen sekä varaukseen liittyviin ehtoihin. Pidätämme kaikki oikeudet muuttaa sääntöjä, ohjeita sekä varausehtoja. Asiakkaan tekemä varaus on sitova silloin, kun varausjärjestelmä on lähettänyt tilaus-/maksuvahvistuksen asiakkaan kertomaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakas sitoutuu noudattamaan myös maksutavan mukaisia ehtoja, jotka ovat voimassa valitsemallaan maksutavalla.
Asiakkaan tulee olla välittömästi yhteydessä kauppiaaseen, mikäli varaus on epäonnistunut, jotta se voidaan korjata. Kauppias ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta. Kauppias ei anna takuuta siitä, että varattu aika on tässä tilanteessa yhä vapaa uudelleen varauksen ajankohtana. Mikäli kyseinen aika on jo uudelleen varattu, rahat palautetaan tai tilalle tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista ajankohtaa.
Peruutukset ja muutokset sekä niihin liittyvät ehdot
Kaikki varaukset ovat sitovia. Varauksen voi kuitenkin peruuttaa viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkua kirjallisena osoitteeseen info@havukkahideaway.fi. Peruutus katsotaan tapahtuneeksi sillä hetkellä, jolloin tieto peruutuksesta on tullut Havukka Hideaway:lle. Rahat eivät palaudu automaattisesti asiakkaan tilille, vaan ne siirretään manuaalisesti 14 päivän sisällä peruutuksesta. Mikä eläin sairastuu äkillisesti tarttuvaan tautiin, saa ajan siirtää puhelimitse tai sähköpostilla alle 24 tunnin varoitusajalla.
Ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) kauppias voi itse perua vuoron. Pidätämme oikeuden muuttaa varausta sääolosuhteista riippuen. Peruuttamisesta ilmoitetaan välittömästi asiakkaalle. Asiakas saa tällöin rahat takaisin (14 päivän sisään) tai mahdollisuuden siirtää vuoroa. Force majeure -esteen takia peruuntuneesta vuorosta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä kuluja ei korvata.
Lahjakortit, tarjoushinnat ja kupongit
Sarjakortit ovat voimassa puoli vuotta (6 kuukautta) ja lahjakortit ovat voimassa vuoden (12 kuukautta). Kaikki sarja- ja lahjakortin palvelut tulee siis käyttää voimassaoloajan sisällä ostopäivästä. Kortilla ei ole palautus- tai peruutusoikeutta.
Tarjoushinnalla tai kupongilla tehtyjä varauksia sekä lahjakortteja ei voida palauttaa missään tilanteessa. Kupongin voi käyttää kerran, eikä sitä voi yhdistää muihin kuponkeihin tai tarjouksiin. Tarjoushinnat ovat voimassa ainoastaan rajoitetun ajan.
Varausjärjestelmä ja saapuminen
Onnistuneesta varauksesta, varausjärjestelmä lähettää asiakkaalle varausvahvistuksen sähköpostiin. Ohjeet saapumisesta ja avaintiedot Havukka Hideawayn metsätilalle toimitetaan erikseen sähköpostitse/tekstiviestillä enintään tunti (1h) ennen varauksen alkua.
Mikäli asiakas kadottaa metsätilalla olevat lukot tai avaimet, kauppiaalla on oikeus periä lukkojen vaihtamisesta ja sarjoittamisesta sekä niihin liittyvistä kustannuksista vähintään 100 euron korvausmaksu.
Havukka Hideawayn metsätilan käyttö
Kohde on määritelty kohdekuvauksessa. Asiakkaalla on hänen varaamallaan ajankohtana käyttöoikeus kohteeseen ja sen varustukseen sekä mahdollisiin erikseen määriteltyihin palveluihin. Alueen varustetaso voi vaihdella ajankohdasta ja sesongista riippuen. Jos asiakas huomaa kohteessa puutteita tai muuta huomautettavaa, on hänen viipymättä ilmoitettava siitä varaustenhallinnasta vastaavalle.
Asiakkaan tulee siistiä omat roskansa ja koiransa jätökset metsätilan roskiksiin.
Asiakas on vastuussa loppusiivouksesta, kun varaus on tulossa päätökseen. Mikäli asiakas on jättänyt mökin siivoamatta, siitä seuraa ylimääräinen siivouslasku. Kauppias laskuttaa kohteen siivouksesta aiheutuneet kulut täysimääräisesti, siivoustyö on 60 eur/h.
Avotulen teko on kielletty muualla kuin nuotiopaikalla. Nuotio on asiakkaan vastuulla ja metsäpalovaroituksen aikana avotulen teko on aina kielletty. Luvattomasta tulenteosta laskutetaan 200 euroa.
Havukka Hideawayn metsätila on asiakkaan käytössä varatun ajan mukaisesti. Varaaja on täydessä vastuussa omasta eläimestään sekä itsestään Havukka Hideawayn metsätilalla ja siihen johtavalla tiellä.
Asiakas on velvollinen korvaamaan Kauppiaalle vahingon, jonka hän on aiheuttanut kohteelle tai sen irtaimistolle. Varaaja on vastuussa myös muista kohteessa vierailevista henkilöistä ja heidän tuomistaan eläimistä sekä heidän aiheuttamastaan vahingosta varauksen aikana. Metsätilaa ei saa käyttää useampi henkilö, kuin mitä varauksessa on sovittu.
Luonnonmetsässä on aina pinnanmuodoiltaan vaihtelevaa maastoa, korkeuseroja, liukkautta, kiviä, koloja, juurakoita ja muita epätasaisuuksia. Kauppias ei korvaa yllämainituista tai luonnonolosuhteista, kuten hyönteisistä, eläimistä, kelirikosta tai odottamattomista sään vaihteluista asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja.
Asiakas on vastuussa siitä, että hän sekä hänen mukanaan tuomat ihmiset ja eläimet poistuvat Havukka Hideawayn metsäilalta ennen tai minuutilleen vuoron päättyessä. Mikäli asiakas ei poistu metsätilalta vuoronsa päättyessä, kauppiaalla on oikeus lähettää hänelle 200 euron lasku.
Valitukset
Mahdolliset valitukset on aina tehtävä mahdollisimman nopeasti aiheen ilmaannuttua. Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee valitus lähettää kuukauden kuluessa varauksen päättymisestä kirjallisesti. Kauppias pyrkii käsittelemään valituksen mahdollisimman nopeasti kuitenkin enintään kuukauden kuluessa. Jos asiakas ja kauppias veivät pääse yhteisymmärrykseen, asiakas voi saattaa riita-asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi.
Toimitusehdot
Sopimuksen syntyminen ja siihen liittyvät ehdot
Sitova sopimus kaupasta tulee voimaan, kun tilaus on vahvistettu (tilausvahvistus/maksuvahvistus). Tilausvahvistus/Maksuvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.
Kaupan peruutus ja palauttaminen
Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja eikä muita yksilöllisiä tuotteita, majoituspalveluja, ravintolapalveluja tai muita tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta täältä.
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Yhteystietojasi ei käytetä muuhun kuin tilauksen vahvistamiseen, ellei erikseen toisin mainita.